Έξοδα αποστολής 3,50€
Εώς 30 μέρες επιστροφή

Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις

Αποστολή και παραλαβή

Χρόνος παράδοσης

Πόσο γρήγορα θα σταλούν τα προιόντα που εχω παραγγειλει?

Τα αγαθά θα αποσταλούν απευθείας μετά την παραλαβή της πληρωμής. Κατά την πληρωμή μέσω τραπεζικής μεταφοράς, PayPal και πληρωμών μέσω μεταφοράς SOFORT, η αποστολή πραγματοποιείται αμέσως μετά την αγορά.

1
Παρακολούθηση πορείας παράδοσης

Πώς μπορώ να δω σε ποιο στάδιο ειναι η παραγγελία μου;

επιβεβαίωση αποστολής, η οποία αποστέλλεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα περιέχει πληροφορίες (αριθμός παρακολούθησης, αποστολή και αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης) σχετικά την παρακολούθηση της παραγγελίας.

1
Διεύθυνση παράδοσης

Μπορώ να επιλέξω οποιαδήποτε διεύθυνση παράδοσης?

Ταχυδρομια και courier δεν ειναι δεκτά ως διευθύνσεις παράδοσης.

1
Χρόνος παράδοσης

Πόσος είναι ο χρόνος παράδοσης?

Η παράδοση πραγματοποιείται εντός 5-7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της πληρωμής.

1
Αποτυχία παράδοσης

Θα αποσταλεί η παραγγελία μου ξανά εάν αποτύχει η πρώτη προσπάθεια παράδοσης σε λάθος διεύθυνση?

Οι πελάτες μας είναι υπεύθυνοι για την υποβολή της σωστής διεύθυνσης παράδοσης. Εάν η διεύθυνση παράδοσης που μας γνωστοποιήσατε δεν είναι σωστή και η παραγγελία επιστραφεί ως αποτέλεσμα, εναπόκειται στον πελάτη ή να τοποθετήσει την παραγγελία ξανά. Το κόστος της επαναμεταφοράς βαρύνει τον πελάτη.

1

Τρόποι πληρωμής

Τρόποι πληρωμής

Πώς μπορώ να πληρώσω για τα προιόντα?

Οι παρακάτω μέθοδοι πληρωμής ή οι πάροχοι πληρωμών είναι διαθέσιμοι για την πληρωμή των προϊόντων Gusti Leder:

     - PayPal
     - Amazon Payments
     - Πληρωμή με πιστωτική κάρτα
     - Μεταφορά μέσω τραπέζης

 

1
Πληρωμή μέσω PayPal

Για την πληρωμή των αγαθών, μπορεί να επιλέξετε το ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών PayPal. Αυτό απαιτεί ξεχωριστό λογαριασμό PayPal. Εάν έχει επιλέξει να πληρώσετε με το PayPal, θα πραγματοποιηθεί αυτόματη προώθηση στον ιστότοπο PayPal και εκεί θα πραγματοποιήσετε την παραγγελία.

1
Πληρωμή με πιστωτική κάρτα

Μπορείτε να μας πληρώσετε άνετα με πιστωτική κάρτα. Δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες Mastercard και Visa. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν αμέσως και θα χρεωθούν στην πιστωτική κάρτα. Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με το προϊόν σας και επιστρέψετε τα αγαθά, το ποσό θα πιστωθεί στον λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας κρυπτογραφούνται χρησιμοποιώντας τη μέθοδο SSL. Λόγω αυτού του υψηλού πρότυπου ασφαλείας, η αγορά με πιστωτική κάρτα είναι ασφαλής μαζί μας.

1
Μεταφορά μέσω τραπέζης

Για να πληρώσετε με τραπεζική μεταφορά,πρέπει να επιλέξετε αυτήν την δυνατότητα κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής. Όταν η παραγγελία έχει τοποθετηθεί με επιτυχία, θα σας σταλεί αυτόματα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα περιέχει τα τραπεζικά μας στοιχεία για την τραπεζική μεταφορά. Στη συνέχεια, συνδεθείτε στην υπηρεσία online-banking σας και μεταφέρετε το ποσό της πληρωμής σε εμάς χρησιμοποιώντας τα στοιχεία που σας δώθηκαν. Όταν λάβουμε την πληρωμή στο ακέραιο, η παραγγελία θα αποσταλεί. Σημείωση: η παραγγελία δεν θα αποσταλεί μέχρι να λάβουμε την πληρωμή στο ακέραιο.

1

Επιστροφές / ανταλλαγές / επισκευές

Ανάκληση

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν και πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων?

Η αγορά μπορεί να ανακληθεί εντός 30 ημερών χωρίς να δοθεί κανένας λόγος. Η περίοδος ακύρωσης είναι 30 ημέρες από την ημέρα της παραλαβής των αγαθών ( η για παράδειγμα σε περίπτωση μερικής παράδοσης). Όσο το προϊόν δεν χρησιμοποιείται, θα το πάρουμε πίσω και μετά την περίοδο αναμονής (για παράδειγμα, εάν το στοιχείο ήταν δώρο). Η πολιτική ακύρωσης μπορεί να βρεθεί εδώ.

1
Επιστρέφοντας στην Amazon ή στην Gusti

Πρέπει να στείλω τα προιόντα πίσω στην Amazon ή στην Gusti Leder?

Μπορείτε να παραγγείλετε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος (π.χ. www.gusti-leder.de) και να το επιστρέψετε. Επικοινωνήστε με το info@gusti-leder.de

1
Έντυπο επιστροφής

Εάν θέλετε να στείλετε πίσω το προϊόν σας, εδώ έχετε τη δυνατότητα να εκτυπώσετε το δελτίο επιστροφής. Εισάγετε προσεκτικά τα στοιχεία της διεύθυνσης σας και ελέγξτε τα για πληρότητα και ορθότητα. Προκειμένου να μπορέσουμε να εκχωρήσουμε τις επιστροφές σας και ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί γρήγορη διευθέτηση, θα πρέπει να εισαγάγετε τον αριθμό πελάτη σας στο πεδίο Πελατών. Αυτός ο αριθμός πελάτη μπορεί να βρεθεί στην επιβεβαίωση αποστολής.

Χρησιμοποιήστε το έντυπο επιστροφής μας. Αυτό μπορεί να σας το στείλουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - δείτε παραπάνω. Οι επιστροφές από τις παραγγελίες εντός της Γερμανίας είναι δωρεάν, οι επιστροφές από το εξωτερικό της Γερμανίας θα κοστίζουν 3,70 €. Εάν το έντυπο επιστροφής δεν χρησιμοποιείθει, δεν θα μπορέσουμε να καλύψουμε το κόστος επιστροφής.

Εξατομικεύμενα προιόντα(όπως τσάντες με προσωπική χάραξη) δεν μπορούν να επιστραφούν.

1
Μη καταβληθέντα / εσφαλμένα πληρωμένα ταχυδρομικά τέλη

Σε περίπτωση απλήρωτης / εσφαλμένης πληρωμής παραδόσεων προς εμάς, χρεώνουμε 15 € για να δεχτούμε τέτοια αντικείμενα. Επομένως, δεν δεχόμαστε τα δέματα που έχουν αποσταλεί χωρίς επαρκή γραμματόσημα.

1
Ανταλλαγή

Μπορώ να ανταλλάξω ένα προϊόν?

Δεν προσφέρουμε ανταλλαγές, δυστυχώς. Φυσικά, δεχόμαστε τα προϊόντα που μας επέστρεψαν, αν δεν είναι κατάλληλα και μόλις παραλάβουμε το προϊόν, θα επιστρέψουμε τα χρηματά σας. Εν τω μεταξύ, προτείνουμε στον πελάτη να πραγματοποιήσει μια νέα παραγγελία για το σωστό προϊόν - αυτό μειώνει τον χρόνο αναμονής για να λάβει ο πελάτης το νέο / σωστό προϊόν. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να διευθετήσουμε τις διαφορές μεταξύ υπολοίπου διαφορετικών παραγγελιών

1
Επισκευή

To Gusti Leather προιόν μου πρέπει να επισκευαστεί. Πρέπει να το στείλω πίσω; Ποιος φέρει τα έξοδα επισκευής?

Επικοινωνήστε με το info@gusti-leder.de και περιγράψτε το θέμα, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών όπου είναι δυνατόν. Στις περισσότερες περιπτώσεις, εντός 6 μηνών από την αγορά, θα προταθεί επισκευή την οποία το κόστο θα καλύψει η εταιρία μας. Αν είναι περισσότερο από 6 μήνες μετά την αγορά, θα προσφέρουμε να καλύψουμε ένα μέρος των εξόδων επισκευής.

1

Ειδικά / χαραγμένα προιόντα

χαραγμένα προιόντα

Μπορώ να παραγγείλω εξατομικευμενες τσάντες και δερμάτινα προϊόντα από εσάς?

Ναί! Προσφέρουμε χάραξη σε ορισμένα προϊόντα. Για προϊόντα που μπορούν να χαραχτούν, πάνω από το κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι" εμφανίζεται μια επιλογή "Προσθήκη Χάραξης". Εάν χρειάζονται περισσότερα από 10 χαραγμένα προϊόντα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στη διεύθυνση: info@gusti-leather.co.uk για πληροφορίες σχετικά με μια μαζική έκπτωση.

Επιστροφή εξατομικευμένων προιόντων?

Όχι, δυστυχώς, τα εξατομικευμένα προιόντα δεν μπορούν να επιστραφούν επειδή είναι ένα προσαρμοσμένο για εσας προϊόν.

1

Συμβουλές φροντίδας

Συμβουλές φροντίδας - Gusti Leder nature

Τι μπορώ να κάνω για να διατηρήσω το Gusti leather nature προϊόν μου?

Μπορείτε να φροντίσετε το Gusti Leder nature προϊόν σας με την χρήση κερί μέλισσας ή με ηλιέλαιο. Απλά βεβαιωθείτε ότι το εφαρμόζεται ομοιόμορφα και ελαφρά. Δοκιμάστε το πρώτα σε μια απαρατήρητη γωνία, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε σκουρεμα του δέρματος.

Το προϊόν μου έχει τρύπες / γρατζουνιές, γιατί?

Χρησιμοποιούμε τα δέρματα από κατσίκες ελεύθερης βοσκής στα προϊόντα Gusti Leder nature. Αυτό σημαίνει ότι το δέρμα μπορεί να έχει μικρές γρατσουνιές από τα δέντρα ή τους θάμνους όπου τα ζώα περιφέρονται, για παράδειγμα. Αυτό απλά αποδεικνύει πόσο φυσικά τα προϊόντα μας είναι.

Γιατί το δερμάτινο προϊόν φαίνεται διαφορετικό από αυτό που εμφανίζεται στις εικόνες του προϊόντος (εμφάνιση, χρώμα, σχήμα?

Οι παραγωγοί μας είναι διαφορετικές, μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αποκλίσεις στο χρώμα, το σχήμα, τη διάταξη πριτσίνων και την επένδυση. Πρόκειται για δερμάτινα προϊόντα που είναι μοναδικά και κατασκευασμένα με το χέρι. Τα σχετικά αντικείμενα επισημαίνονται επιπλέον στην περιγραφή του προϊόντος. Μερικά από τα προϊόντα μας είναι ελαφρώς διαφορετικά, επειδή είναι παραδοσιακά δεψασμένα με λαχανικά. Εάν το δέρμα είναι βαμμένο, αυτό γίνεται, επίσης, με την χρήση λαχανικων, με σαφράν, παπαρούνα και indigo. Στη συνέχεια τα προϊόντα λιπαίνονται με φυτικά έλαια. Το χρώμιο και παρόμοια τοξικά πρόσθετα παραλείπονται τόσο στη βυρσοδεψία όσο και στη βαφή. Αυτό το παραδοσιακό, φυτικό μαύρισμα και η διαδικασίες βαφής μπορούν μερικές φορές να ΄φέρουν μικρές αποκλίσεις στο χρώμα απο παραγωγό σε παραγωγό.

Πώς μπορώ να προστατέψω τα δερμάτινα προϊόντα από τη βροχή?

Η βροχή δεν επηρεάζει συνήθως την εμφάνιση ή την ποιότητα του δέρματος. Τα προϊόντα λιπαίνονται ξανά πριν από την παράδοση. Αυτο γίνεται για την καλύτερη προστασία. Παρόλα αυτά, συμβουλεύουμε να μην εκθέσετε τις τσάντες και τα δερμάτινα προϊόντα σε περιττή υγρασία.

1
Συμβουλές φροντίδας - Gusti Leder studio

Τι μπορώ να κάνω για να διατηρήσω το Gusti Leder studio προϊόν μου?

Για τη βέλτιστη φροντίδα της τσάντας στούντιο Gusti Leder, πρέπει απλώς να γνωρίζετε τον τύπο δέρματος στο οποίο είναι κατασκευασμένο το προϊόν. Είτε πρόκειται για σουέτ, λεία ή ακατέργαστη δερμάτινη, υπάρχει ένα προϊόν φροντίδας για να βοηθήσετε κάθε είδος δέρματος να παραμείνει απαλό και εύπλαστο για μέχρι 50 χρόνια και αυτά θα βρισκόνται στα περισσότερα σούπερ μάρκετ ή τα καταστήματα επιδιωρθώσεις παπουτσιών. Συνιστάται επίσης να χρησιμοποιείτε ένα σπρέι εμποτισμού στην επιφάνεια του δέρματος αμέσως μόλις βγάλετε το προίον απο την συσκευασία.

Γιατί το δερμάτινο προϊόν φαίνεται διαφορετικό από αυτό που εμφανίζεται στις εικόνες του προϊόντος (εμφάνιση, χρώμα, σχήμα)?

Κατά κανόνα, τα προϊόντα studio μας δεν πρέπει να υπόκεινται σε πολύ μεγάλες διαφορές όσον αφορά την εικονογράφηση και το προϊόν. Εάν συμβαίνει αυτό, ζητούμε συγγνώμη για την κακή παρουσίαση. Για πληροφορίες σχετικά με αυτήν την απόκλιση,παρακαλούμε στείλτε μας ενα μηνύμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@gusti-leder.de

1
Οσμή

Τι μπορώ να κάνω για τη μυρωδιά του δερμάτινου αντικειμένου μου?

Oλα τα προϊόντα Gusti Leder nature είναι μαυρισμένα με τη χρήση φυτικών υλικών. Για να μειωθεί οποιαδήποτε ανεπιθύμητη οσμή, προτείνεται η συνεχής χρήση του προϊόντος: η οσμή θα πρέπει να μειωθεί ή να εξαφανιστεί εντός 14 ημερών. Μια βραχυπρόθεσμη λύση είναι η εφαρμογή ενός προϊόντος με βάση το κερί μέλισσας. Δυστυχώς, ο απλός αερισμος της τσάντα έχει αποδειχθεί αναποτελεσματικός.

Τι είναι τα λευκά σημάδια στην επιφάνεια του δέρματος?

Σε σπάνιες περιπτώσεις, εμφανίζονται λευκές κηλίδες στα προϊόντα Gusti nature μας. Αυτό δεν είναι μούχλα, αλλά το λίπος, που χρησιμοποιείται από τους παραγωγούς για τη φροντίδα των προιόντων. Αυτοί οι λεκέδες προκύπτουν επειδή το δέρμα μπορεί να είναι λιπαρό. Συνιστούμε να θερμάνετε τις περιοχές πολύ ήπια και στη συνέχεια να τις καθαρίσετε απαλά με ένα πανί μικροϊνών. Αυτό επιτρέπει στο δέρμα να απορροφήσει καλύτερα το γράσο.

1

Sonderposten

Επιστροφές και εκπτώσεις

Επιστροφές και εκπτώσεις

Επιτρέπετε τις αντιστρεπτέες χρεώσεις?

Όχι, δεν λαμβάνουμε υπόψη τις αντιστρεπτέες χρεώσεις στα τιμολογιά σας.

Πόσο γρήγορα θα λάβω επιστροφή χρημάτων;?/strong>

Συνήθως επιστρέφουμε χρήματα εντός 5-7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του επιστράφεντος προιόντος. Ζητούμε συγγνώμη για τυχόν ταλαιπωρία εάν η διαδικασία διαρκεί περισσότερο από αυτό.

1
Έκπτωση για τους αντιπροσώπους

Έχω έκπτωση ως έμπορος?

Όχι. Διανέμουμε τα προϊόντα μας μόνο απευθείας στους πελάτες μας και όχι μέσω άλλων αντιπροσώπων.

1
Ποσοτική έκπτωση

Υπάρχει πιθανότητα ποσοτικής έκπτωσης?

Κανονικά δεν χορηγείται ποσοτική έκπτωση. Εξαιρέσεις είναι αγορές από 750 €. Στην περίπτωση αυτή, μια έκπτωση είναι δυνατή. Επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω info@gusti-leather.de

1